Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij La Crêpe. Meer weten? Ontdek meer
Indy
19 jun 2026 om 22:38
Snelle bezorging, Ik bestel hier vaker en zoals altijd smaakt het lekker!
K
18 jun 2026 om 22:42
Bestel al jaren bij la crêpe en altijd tevreden maar vandaag helaas teleurgesteld in de fruit bij de crap: bruine banaan, bedorven bessen en aardbeien gekregen. Heel jammer!
Maliek
12 jun 2026 om 21:11
Vaak bestel ik gewoon met m’n ogen dicht tijdens het poepen en zie ik wel wat er voor de deur komt, altijd super lekker en m’n geld zeker waard! Eigenaar super aardige man, en ook aardig personeel in de zaak zelf. Zeker aanrader voor iedereen!
Ridda
11 jun 2026 om 16:20
lekkere chaps wllh
Issrae
6 jun 2026 om 3:06
Top eten.. kwalitatief!
Aurithna
4 jun 2026 om 17:53
Lekkerste pastaaa everrr
crez
17 dec 2025 om 10:59
** Goed en smakelijk :-)
Jacey
14 dec 2025 om 0:51
alles is super lekker en vers. van zoet tot hartig, niks dat ik tot nu toe heb geprobeerd is tegengevallen. bezorgers: heel vriendelijk en als ze iets per ongeluk vergeten zijn komen ze t altijd zsm brengen ook als het druk is. geweldig restaurant!